Slăbiţi dacă vreţi să deveniţi mama! Iată ce vă poate spune medicul ginecolog la care apelaţi pentru ca sarcina care întârzie să apară.

Uşor de spus! Mai greu este să reduceţi greutatea, dar fără foame, fără diete hiperproteice, fără diete vegetariene.  Mai ales că orice dietă dezechilibrata reduce şi mai mult şansa de a avea un copil.

Medicii endocrinologi au observat de ani de zile că, în cazurile de prediabet (mai exact când valorile glicemiei se situează între 100 şi 120), dieta e cea care face diferenţa. Şi activitatea fizică în fiecare zi.

Această dietă e preferata medicaţiei şi vă ajută să evitaţi inclusiv diabetul. Dieta înseamnă de fapt un mod raţional de a vă hrăni, modul la care sunteţi adaptaţi de milioane de ani.

Aceste reguli alimentare reglează glicemia, scad tensiunea arterială şi vă scapă de kilogramele nedorite.

Când mănânc?

Cum se traduce acest mod de a vă alimenta? În primul rând, dimineaţa este cea mai bogată masă, la ora 10 urmează o gustare formată doar din fructe cu tot cu coajă, la prânz e necesară o proteină animală, la ora 17 o nouă gustare de fructe, iar seara o masă slab calorică (peşte la gratar cu legume).

În acest regim de viaţă, veţi mânca la fiecare 3 ore. Corect însă şi nu mult.

Ce mănânc?

În dietă, se consumă ouă, carne slabă, lactate fermentate (brânză, iaurt, lapte bătut). Toate însă se combină cu legume proaspete sau cu murături în sare şi nu cu pâine, paste sau alte tipuri de cereale.

La discreţie sunt şi legumele crude, de orice tip, frunzele verzi. Salatele se condimentează cu puţină sare, o linguriţă de ulei şi zeamă de lămâie.

În gustările de fructe se mănâncă spre exemplu un marş au o cană de căpşune sau alte fructe de pădure sau o portocală. Nu îndepărtaţi coaja deoarece fibrele din coajă determină absorbţia lentă a carbohidraţilor.

Pot să mai gust cartofi?

Da, dar nu cartofi prăjiţi, ci cartofi copţi sau fierţi. Nu veţi fi private nici de carbohidraţi. Aceştia se consumă dimineaţa. E posibil să consumaţi 200 de grame de paste integrale fierte sau 200 de grame de cartofi copţi sau fierţi sau 200 de grame de orez brun.

La primele ore, mancaţi paste integrale cu legume şi sos de roşii sau o salată de cartofi fierţi cu legume (salată orientală fără ou) sau orez integral cu legume. Regula este ca aceşti carbohidraţi să fie combinaţi doar cu legume şi nu cu proteine (carne, ouă, lactate).

Seara fac foamea?

Nici vorbă, seara mancaţi! Seara se încheie cu o masă slab calorică formată din proteine. Spre exemplu, peşte la cuptor cu salată verde, cremă de urdă cu salată, ciuperci cu salată.

Dar, la finalul zilei, regula de bază este: fără pâine, fără paste, fără fasole sau alte boabe.

Acest regim alimentar nu presupune senzaţia acută de foame. Foamea scade dramatic glicemia, deci veţi mânca fără limită. Or într-un regim alimentar corect, glicemia ar trebui menţinută în platou (fără fluctuaţii mari). De aceea, se mănăncă puţin la fiecare 3 ore. 

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

Site optimizat de Seopack.ro

2016 © Copyright - Fertilia, Clinica Fertilizare in Vitro

Urgente medicale        +4 021.311.22.11